недеља, 16. октобар 2016.

ТОШЕ ПРОЕСКИ - ДА СЕ НЕ ЗАБОРАВИ!


16. 10. 2016.

За сјећање и памћење...

НА ДАНАШЊИ ДАН 16. 10. умро је


ТОШЕ ПРОЕСКИ




---------------------------------------------------

Zajdi, zajdi, jasno sonce

Zajdi, zajdi, jasno sonce,
zajdi, pomraci se,
i ti, jasna le mesecino,
begaj, udavi se.

Crni goro, crni sestro,
dvajca da crnime,
ti za tvojte lisja, le goro,
jas za mojta mladost.

Tvojte lisja, goro sestro,
pa ce se povratat.
Mojta mladost, goro le sestro,
nema da se vrati...
----------------------------
Won't you sink, bright sunshine
Won't you sink, bright sunshine,
disappear into the dark,
and you, clear moonlight too,
go away, drown yourself.

Sorrow forest, my sorrowful sister,
let us sorrow together,
you for your leaves, forest,
me for my youth.

Your leaves, forest - my sister,
are going to return.
My youth, forest - my sister,
is not coming back.
-------------------------------------
Zadji, zadji, jasno sunce

Zadji, zadji, jasno sunce
Zadji pomrači se
I ti jasna mesečino,
Beži, utopi se

Tužna goro, moja tužna sestro
Hajde da žalimo zajedno
Ti za tvojim lišćem goro,
Ja za mojom mladošću

Tvoje lišće, goro sestro,
Ono će da se vrati,
Moja mladost, goro sestro
Neće da se vrati