недеља, 10. децембар 2017.

МИРОСЛАВЕ ПРИЈАТЕЉУ - СРЕЋАН ТИ РОЂЕНДАН!


Моја маленкост са МИРОСЛАВОМ ИЛИЋЕМ


Мирослав Илић

рођен је у Мрчајевцима, 10. децембра 1950. године.
МИРОСЛАВ је српски пјевач народне музике,
један од најпознатијих и најпопуларнијих.

Своју пјевачку каријеру МИРОСЛАВ ИЛИЋје започео
1972. године, са пјесмом „Волео сам девојку из града“,
текстописца Обрена Пјевовића, коју је снимио
за издавачку кућу Дискос из Александровца.

-------------------------------------------------------------------------------------


УВЕК СИ МИ ФАЛИЛА - ДУЕТ -

СНЕЖАНА ЂУРИШИЋ


МИРОСЛАВ ИЛИЋ

********

Остала сам без тебе
кад је било најтеже
ти си био одувек
прави човек за мене

Реф. 2x
Увек си ми фалила
срце да опоравим
сад се често напијем
тебе да заборавим
тебе да заборавим

Остала су сећања
кад смо срећни били ми
сад се горко кајемо
што смо све изгубили
Реф. 4x