четвртак, 4. јануар 2018.

Његова светост владика Николај Велимировић


На данашњи дан 4. 01. рођен је
Његова светост владика
НИКОЛАЈ ВЕЛИМИРОВИЋ

Владика Николај Велимировић је увршћен 
међу 100 најзнаменитијих Срба свих времена. 



 +++++++++++++++++++++++++++++++

"Бирајте, Срби,
живот или смрт;
част или срамоту;
светлост или таму;
правду или неправду;
Бога или ђавола бирајте!

Бирајте или Христа
или Барабу.

Од тог избора зависила вам је сва ваша прошлост.
Од тога зависиће и сва ваша будућност."


+++++++++++

Манастир Лелић покрај Ваљева
--------------------------

Никола Велимировић током студентских дана

---------------------------------------------------------------------------------

Славко ЈОВИЧИЋ СЛАВУЈ

Имао сам срећу! Некад давно прије рата у БиХ много тога сам успио да пронађем о Светом владики ВЕЛИМИРОВИЋУ и много тога да прочитам. По нешто сам и научио, али нажалост  - никад довољно. Тек тада сам схватио да сам о многим стварима само по нешто знао или само онако површно. 

Заправо, знао сам врло мало или скоро ништа. Но, на вријеме сам се опаметио и схватио све претходне комунистичке заблуде које су ми упумпавали комунистички идеолози и идиоти.

Није било разлога да се покајем због погрешног пута којим сам претходно ишао, јер  тај пут нисам ја ни бирао. На њега ме поставио злочиначки Брозов систем, који је убио више Срба него Нијемци и усташе заједно. 

Било је то вријеме живота на кредит, како неки кажу благостања. И није било тешко тако живјети са испраним и препарираним мозговима.

Ни дан данас нисмо се освијестили и питање је да ли ћемо се икада опаметити!?

Да ли ћемо напокон знати КО СМО и ШТА СМО и ОДАКЛЕ смо КРЕНУЛИ!



Само је неизвјесност извјесна, 
јер нико предвидјети не може гдје ћемо стићи?! 
--------------------------------------------------------------------------------