четвртак, 1. август 2013.

"Хеј гдје си? Шта има"?


ПИШЕ: Славко Јовичић Славуј

За глупост не треба пуно ријечи. У тек укључени телефон укуцам поруку - "Хеј гдје си? Шта има"?

Гледам у екран и не знам има ли смисла да пошаљем такву поруку? Заправо, ономе коме желим да пошаљем поруку постављам питање, а ни себи не могу да дам одговор: зар заиста ништа паметније нисам у стању да смислим? 

Па онда, гдје ми је увод? А било би логично да почнем са поздравом, барем оним уобичајеним: 
"Здраво"! 

Тек након тога долази оно стандардно и неизбјежно - "Шта има"?! 

Ех, увијек су присутне те дилеме...Али, кад нешто стигне онако право ниоткуд, онда то треба и да заврши са нигдје и никоме. Дакле, без јасне визије и концепције свака добра, па и она најплеменитија идеја ће пропасти. А племенито и људски је јавити се другоме и питати га барем за здравље, па тек онда,  гдје је и шта ради? 

А разлоге што се не јавља, па ваљда она или он знају. Или је можда све пало на мене и можда она или он чекају да  сам себе питам како сам или да им одмах кажем гдје сам и шта радим, а да њу или њега ништа и не питам!

Али кад сам већ укуцао такву поруку и са таквим питањима, ма послаћу је, па макар на одговор чекао данима или га уопште и не добио? Ко зна шта ће бити? Послах поруку!
"Шта има"?!