среда, 7. мај 2014.

Цртица из свакодневице...Са ким се данас дружити?

ПИШЕ: СлАвКо ЈОВИЧИЋ СЛАВУЈ

Мислио сам да сам био, а сад сам дошао до закључка да нисам био управу. Тешко је проникнути у многе ствари и дати било какав коментар, али ипак нешто се може и предвидјети, па и ако није баш најтачније, онда ту је негдје. 

Тако рецимо жене у међусобним дружењима једна из друге “исисавају” енергију, јер једна према другој покушавају до краја да отворе душу, али није то баш тако у свакодневом животу. 

Код мушкараца и у међусобним дружењима дешавају се сасвим супротне ствари 

и нико никоме се не повјерава до краја, 
јер су у разговорима доминантне неке друге теме.

Између те двије супротности најбољи баланс се постиже у женско-мушким односима и релацијама. За овакве “тврдње” немам егзактних доказа, али и површна сазнања ме упућују да сам близу истине.

Жене су много емотивније, док су мушкарци посесивнији и у мушким размишљањима из подсвијести долазе им разне слике у свијест и маштања о женама. Није ово никаква психо анализа тих односа, јер за такве ствари немам “стручног” знања, али на основу животног искуства дозвољавам себи да залутам и у овакве теме.

Јер, напросто човјек не може ни да помисли да буде сам са собом у некој вези или у неким односима. Човјек је друштвено биће и требају му дружења са другим особама, по некад и са другим живим бићима, па биле то животиње или биљке (цвијеће) итд. 

Заправо, све оно што говори не мора и да ћути или обрнуто.

Но, да не одлутам далеко, ево ипак среће...
Звони ми телефон и завршавам овај кратки осврт из свакодневице...