петак, 11. јул 2014.

МИЛАН ЛУЧИЋ: Волим ЦРВЕНУ ЗВЕЗДУ..... /Ништа логичније, а ни исправније није ни могао да каже/!

Милан ЛУЧИЋ у звездином дресу,
 на стадиону МАРАКАНА у Београду
. 07. 2014. 
МИЛАН ЛУЧИЋ: Волим ЦРВЕНУ ЗВЕЗДУ!
Милан Лучић, рођен 7. јуна 1988. године, је професионални и један од најбољих хокејаша у најјачој свјетској лиги.   

Отац МИЛАНА ЛУЧИЋА ДОБРИВОЈЕ рођен је у Подграбу у општини ПАЛЕ, али је 1986. године  отишао у КАНАДУ и тамо је радио као лучки радник. 
          Баба МИЛАНА ЛУЧИЋА /мајка Добривоја/, која живи на Палама, 
      сваку утакмицу свога унука гледа путем линка или на видео снимцима 
                                 и жестоко навија/.
             Баба је окорјела звездашица и прави "мушки" Делија.

МИЛАН ЛУЧИЋ, једини Србин који је освојио Стенли Куп је велики навијач  ЦРВЕНЕ ЗВЕЗДЕ од малих ногу.
ЛУЧИЋ, иначе члан легендарних Бостон Бруинса, изразио је велику жељу да посјети Маракану по доласку у Београд.
Изјавио је да би играо за СРБИЈУ када би за то постојали услови.

„Освојио сам Стенли Куп и то је најбољи осећај који сам икада имао. Када сам био мали, увек сам желео да играм хокеј и освојим Стенли куп. Мој ујак је такође играо у НХЛ за Ванкувер, Питсбург и Тампа Беј. За мене је освајање Купа било као када би овде неко освојио Лигу шампиона у фудбалу. То је било посебно, јер смо победили у Ванкуверу где сам рођен и где сам одрастао. Када смо освојили Куп, отишао сам са породицом у православну цркву да прославимо“, каже Лучић.

          ЛУЧИЋ важи за хокејаша који је увијек спреман за тучу на леду. 

                              Каже да му та репутација не смета.

              „Не смета, тако играм. Ја играм на снагу и мени то не смета.“

                       Био је капитен јуниорске селекције Канаде.
„Када би играли на Светском првенству и Олимпијским играма. Сви знају шта је хокеј у Канади. Играо бих за СРБИЈУ када би имала јаку лигу.“

ЛУЧИЋ је имао велику жељу да посјети стадион ЦРВЕНЕ ЗВЕЗДЕ, јер је велики навијач црвено-белих.

„Када сам био мали, увек сам волео црвену боју. Тако сам заволео ЦРВЕНУ ЗВЕЗДУ. Моји пријатељи и породица исто воле и навијају за ЦРВЕНУ ЗВЕЗДУ.“

                            У Бостону је већина становништва ирског поријекла.
„Добро се слажу. Они воле да пију и све је добро када уз причу мало попијеш. Али у Бостону нема много нас СРБА.“

                          ЛУЧИЋ је посјетио Београд први пут послије 16 година.

„Последњи пут сам овде био 1998. када сам био мали. Град ми се баш свиђа, волим нашу храну. Ту сам са породицом пошто мој брат има свадбу сада. Свиђа ми се све што сам видео, ту сам још неколико дана и уживаћу у Београду.“