недеља, 18. јануар 2015.

Кратка недјељна цртица из свакодневице ... Стварност суноврата или суноврат у стварности

ПИШЕ: Славко Јовичић Славуј

 Црни Милораде - на шта спаде? Тако отприлике гласи нека народна изрека, а која би се могла примијенити на Милорада Додика. Милорад тако (с)паде на то да га Рајко Васић позива да поднесе оставку на све функције у СНСД-еу, односно да се повуче са мјеста предсједника странке коју је Додик и основао, а којој су се накнадно многи прикључивали и то углавном кад су осјетили да могу за себе да извуку неку корист?! Тако ти и треба Милораде кад си око себе окупио и оне људе који су крали и капом и шаком, а ти си то само гледао.
Теби су били важни они који су те тапшали и који су ти по инерцији аплаудирали и који су друге олајавали само да би они остали. 
Ја ћу и даље бити уз тебе, мада за то немам пуно разлога. Ни ти, а ни било ко  други никада ми није дао једну једину марку, па да имам било какву обавезу да то узвраћам "патриотизмом", као што су се многи бусали у прса док си им требао и ваљао. Понекад сам и ја био присутан таквим ритуалним изливима "љубави".  Запамтио сам и неке /многе/ полтроне који су ти се на разне начине додворавали, и који су "непрестано" скандирали: "Миле, Миле, Миле". 

Многи знају да никада никоме нисам аплаудирао, па ни теби Миле. Знам да то није било лијепо бити сам, али такав сам какав сам. Ништа ме није промијенило и нисам се сезонски или због неке функције мијењао.

Али чим је Рајко Васић против тебе, човјек који је од гологузана на рачун СНСД-еа постао пребогат, то је мени разлог да останем уз тебе, иако више никоме нисам важан, па ни теби Милораде.
Рајко и још неки су те убиједили да ме не стављаш ни на једну изборну листу.  Васић је посебно интересантан и то онај Рајко Васић који је на свом блогу јавно написао да би волио да ја не ходам овом земљом ... 
Није тешко закључити шта је Рајко волио? Волио је да ме нема међу живима. 

Имам страшних здравствених проблема као посљедицу стравичних мучења по муслиманским казаматима смрти, али о мојој животној судбини, на сву срећу - не одлучује Рајко Васић, већ само Драги Бог и моја јака воља за животом.
Не љутим се на тебе Милораде, али упозоравао сам те шта ће ти се десити, али ти ме ниси слушао.
Уосталом видјећемо ко ће сад остати уз тебе Милораде кад крене лавина разних оптужби.
Рајко је почео. Није му било тешко. Никога више не интересује што је у свом тексту и позиву да поднесеш оставку /Милораде Додику/ Васић преко 90 одсто увеличао своје некакве страначке заслуге, радећи на једној од најодговорнијих функција у СНСД-еу.

Је ли то можда радио бесплатно или из љубави према теби Милораде и према СНСД-еу.

Док је Рајко "радио" - ти си Милораде био нијеми посматрач. Није могуће да ниси знао шта ти један од најближих сарадника ради. Сад барем знаш и шта ти уради.
Али, господо из врха СНСД-еа ријешите те проблеме, ако већ за тако нешто није  касно, мада мислим да је и прекасно...
Е мој Милораде - шта ти раде.

НАПОМЕНА: 
Остаће нејасно зашто је Игор Радојичић прво дао подршку Рајку Васићу, па је онда након извјесног времена на волшебан начин и избрисао са друштвене мреже Твитер.

Желим да кажем да је уз Додика, Игор Радојичић био и остао један од ријетких највиших функционера у руководству СНСД-еа /потпредсједник странке/ којег сам увијек цијенио и поштовао и тако ће и остати.
               
Мада мислим да је и сам Радојичић претјерао у давању подршке за некакву тзв. Рајкову анализу. У тој тзв. анализи и у Васићевом позиву Додику да се повуче са мјеста предсједника СНСД-еа нема скоро ништа, сем хвалисања самог себе, односно Рајка Васића у првом лицу једнине, а много пута и у првом лицу множине, умножавајући самог себе у милион копија. Испаде тако као да је само он /Р.В./ радио за странку.

Међутим, у Васићевој писанији и тзв. анализи нема нигдје ниједне ријечи о томе колико је својим непотребним иступима и неаргументованим нападима на неистомишљенике и на свакога, сам Васић допринио лошим изборним резултатима за СНСД. О томе, наравно, нема ни слова. 

Вријеме ће показати да се могу књиге писати о штеточини Васићу, који је допринио срозавању угледа СНСД-еа. Јер, ко није био по вољи Рајку Васићу, е тај је најеб'о у сваком смислу, ако ништа друго, онда му је Рајкан на свом блогу пожелио све најгоре, па и саму "четерестињу". Јер тзв. Рајкан и данас ведри и облачи, а Додик само нијемо то посматра. 

Но, нека сами то рјешавају, јер су сами и закували кашу, која не би требала да се охлади, а да се не зна ко је и покусао.