петак, 20. март 2015.

Цртица из свакодневице ... Поглед са платформе или ципеле са платформом.

ПИШЕ: Славко ЈОВИЧИЋ СЛАВУЈ

А јој, јој, ова слика испод текста подсјети ме на нека давна времена кад сам био момак.
Дјевојка коју сам тада волио, а волила је и она мене, била је височија од мене и то ми је стварало комплексе.

И за дивно чудо у то вријеме појаве се мушке ципеле са "дуплом петом" /данас то зову платформа/. Старије генерације се сјећају тог времена.

Обрадујем се и одмах купим два пара таквих ципела, контајући да ће наша љубав дуго трајати.

Проносам једне и кад сам се спремао да ускочим у други пар ципела, е тада пропаде љубав. У то вријеме, моја дјевојка попела на много већу професионалну платформу. Постала је много позната и полуларна звијезда и одлепршала је од мене.

Од тада никада више нисам имао никаквих комплекаса. Али шта је вриједило кад сам остао и без дјевојке и без ципела са платформом!

Љубав не зависи од висине оних који се воле.
Доказ за то су: /на слици/ некада славни кошаркаш Шекил О’Нил и његова супруга!

Размишљам, ничим изазван,  да ли би било исто да се ради о обрнутим висинама неког другог љубавног пара.

Не знам што ме уопште ово интересује? Али хоћу да сам у тренду, јер велики број људи брине туђе бриге, а једе свој хљеб. Нећу ни ја да будем изнимка и да будем сам свој, јер и овако сам ничији.

И да завршим. Ма ово у вези висина и љубавних парова уопште ме не интересује. Ово свакако написах 'нако. Ето да има нешто, јер у нешто се ударати мора.