уторак, 18. август 2015.

Блиц "пророчанство" баба Милосаве: "НИКО НЕМА ПАРА"!


ПИШЕ: Славко ЈОВИЧИЋ СЛАВУЈ

 
Хајд' да нешто напишем. Нисам одавно. 
Нисам тај вакат.

О чему да пишем?

Уосталом, кога уопште интересује шта ја пишем.

Шта да узмем за тему? Безброј је тема, а још више је дилема. За шта се онда одлучити.

Да пишем о свјетској економској кризи? Ма јок. Па о томе сви пишу, а јуче ме на то упозорила и баба Милосава из комшилука. 
Вели баба да је свјетска економска криза - кад цијели свијет нема пара.

Кажем баби да није тако, јер много људи на свијету има и превише пара.

Опет ће баба Милосава: “Ма кад ја немам, онда нема нико на бијелом свијету, ето то је тако”, закључи баба без било какве додатне /експертске/ анализе. Знам такође да баба није ни аналитичар опште праксе.

Без обзира на фактичко гледиште и на закључке бабе из комшилука и овим путем желим да отклоним сваку сумњу да сам на било који начин повезан са бабом Милосавом у подривању свјетских глобалних или микро економских или политичких система.

Наиме, баба Милосава ми није никакав род. Али, из извора блиских неким високо рангираним дипломатама у Бриселу, као и неким треће разредним страним чиновницима који вршљају по БиХ, односно неким службеницима у страним амбасадама, поуздано знам да баба не ради ни за једну страну обавјештајну службу, а не ради ни за било коју другу страну плаћеничку организацију.

Да пишем о временским приликама? Ма јок. О томе сви знају све. А кад сви знају све, онда је логично да о томе немам појма или да још мање oд тога знам.

Само да попијем кафу... ваљда ће ми на ум пасти нешто паметно, мада ће то бити врло тешко. Јер у данашње вријеме на коњуктурном и презасићеном тржишту информација, пролазе само сензационалистичке вијести и актуелне су само оне хорор теме, које у себи садрже највише будалаштина и глупости.

E,  у томе нећу да учествујем. 
Нећу и готово.