понедељак, 20. новембар 2017.

ТОМА ЗДРАВКОВИЋ - ДА СЕ НЕ ЗАБОРАВИ!


На данашњи дан, 20. новембра рођен је 
један од највећих боема 
и пјевача народне музике 
    непоновљиви 
    ТОМА ЗДРАВКОВИЋ
Све док живе његове пјесме, 
живјеће и ТОМА!



----------------------------------------------
*********************************

КИША ЈЕ ПАДАЛА


Ја знам да волим и да љубим
ја знам да певам и да сневам
јер ти и ја, два смо света различита
јер ти и ја, ко то зна, ко то зна

Реф. 2x

Киша је падала
а ја сам плакао за њом
улица дуга, к'о моја туга
остаће у граду том

Ја знам то срце које боли
ја знам за душу која пати
јер ти и ја, два смо света различита
јер ти и ја, ко то зна, ко то зна

Реф. 2x

Ја знам да све сто брзо дође
ја знам да све и брзо прође
јер ти и ја, два смо света различита
јер ти и ја, ко то зна, ко то зна

Реф. 2X