четвртак, 25. јануар 2018.

НИКОЛА КОЉЕВИЋ - Да се не заборави, а заборављен је скоро од свих, нажалост!


На данашњи дан 25. јануара преминуо је 
професор доктор 

НИКОЛА КОЉЕВИЋ

Тог кобног 16. јануара 1997. године, 
сједио сам са друштвом у Палама. 

Радници обезбјеђења који су радили 
на обезбјеђењу зграде Предсједништва 
РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ  у Палама путем радио везе 
обавијестили су ме шта се десило.
------------------



У то вријеме био сам инспектор Државне безбједности 
задужен за безбједност највиших функционера 
РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ.

На лице мјеста стигао сам за 15-так минута. 
Све остало је познато ...


Могу слободно да кажем да сам био пријатељ 
са добродушним човјеком и високим интелектуалцем, професором 
НИКОЛОМ КОЉЕВИЋЕМ.

То пријатељство је настало много година прије

него што је професор ушао у политику.


Био је сјајан човјек.
Хвала ти професоре.